Lezing Bob Luijks

do
okt2024

Van 20.00 tot 22.30

Bij Cultureel Centrum Mariendael, Laan van Henkeshage 2, 5492 BH. Sint Oedenrode.

Foto: Bob Luijks
Je hebt een prachtig onderwerp... En nog mooier licht... Het kan nu niet meer fout gaan, dit moet een goede foto worden... De praktijk is weerbarstiger. Er is namelijk één aspect dat nog belangrijker is dan het onderwerp en het licht: compositie. Zonder een goede compositie geen geslaagde foto. Er zijn veel hulpmiddelen om tot een pakkende compositie te komen. Die gaan veel verder dan de bekende 'Regel van derden'. Tijdens de presentatie van natuurfotograaf Bob Luijks, tevens de auteur van het boek 'Grip op compositie' kom je alles te weten over dit belangrijke en boeiende aspect van de fotografie.

Wanneer: 17 oktober 2024
Waar:       Cultureel Centrum Mariendael, Laan van Henkeshage 2, 5492 BH, Sint-Oedenrode
Tijdstip:    20.00u (zaal open vanaf 19.30 u)
Entree:     3,50