Foto upload pagina

Clubavond Mei 2024
Thema: Contrast / Silhouetten

Foto upload:

• Om te voorkomen dat we te grote fotobestanden op onze site krijgen vragen we je enkel bestanden aan te leveren met een resolutie van maximaal 1080 pixels op de korte zijde.
    Te grote bestanden worden geweigerd!
    Als met 1080 pixels het bestand nog steeds te groot is kun je tijdens het exporteren de kwaliteit aanpassen tot 70% of zelfs 50%. Omdat we tijdens de clubavonden enkel beeldschermen gebruiken zul je geen kwaliteitsverlies zien maar wel een aanzienlijk kleine bestand hebben.

• Om beheer van de foto’s te vereenvoudigen gebuiken we een standaard naamgeving:
    Filenaam format: Volledige naam van de fotograaf –  JaarMaandDag – Onderwerp – Volgnummer.jpg
    Voorbeeld:         Bert van Bilsen – 20231029 – Portretfotografie – 1.jpg

• Kies voordat je een bestand selecteerd voor de upload, aub de Category (Catagorie) en vul vervolgens een Desciption (Omschrijving) in. Doe je dit laatste niet, dan wordt de laatst gebruikt omschrijving ook aan jouw foto gekoppeld!
  • Met de knop “Kies bestanden” kun je de bestanden selecteren die op je computer klaarstaan voor de upload.
Login is required to upload pictures!

Clubavond Mei 2024

Loading Pictures...